JESTEŚ TU
Home > Aktualności > Międzynarodowe targi spoga+gafa 2022 w Kolonii przygotowane na przybycie gości

Międzynarodowe targi spoga+gafa 2022 w Kolonii przygotowane na przybycie gości

spoga+gafa 2022

Z dnia na dzień wzrasta wyczekiwanie na tegoroczne targi spoga+gafa 2022, które odbędą się w Kolonii w dniach 19 – 21 czerwca 2022 roku. Duża liczba rejestracji wśród wystawców i zwiedzających z Europy i zza oceanu sprawia, że już na miesiące przed otwarciem targów liczba wystawiających się krajów jest zbliżona do rekordowego poziomu z 2019 roku. Dotyczy to szczególnie europejskich firm, które znacznie zwiększyły swoją powierzchnię wystawienniczą. Stąd już teraz stało się jasne, że nowy czerwcowy termin jest odpowiedni zarówno dla wystawców detalicznych jak i tych zajmującym się handlem hurtowym. 

Koelnmesse

W bieżącym roku została rozszerzona współpraca z wieloma organizacjami takimi jak: BHB – Stowarzyszenie Sprzedawców Domów, Budownictwa i Ogrodnictwa e.V. , czy German Garden Center Association e.V. (VDG). Po raz pierwszy nawiązano współpracę z centrami ogrodniczymi egesa-zookauf eG – spółdzielnią zaopatrzeniową, reklamową i marketingową dla wyspecjalizowanych sklepów zoologicznych i ogrodniczych. Oprócz rozwoju niemieckich centrów ogrodniczych wystawcy mogą również liczyć na nowych odwiedzających centra ogrodnicze z Holandii. Nowa współpraca z Tuinbranche Nederland zaprasza jej członków do odwiedzenia spoga+gafa i wzięcia udziału w tym wydarzeniu. W oczekiwaniu na liczne grono odwiedzających, różnorodne firmy ze wszystkich segmentów takie jak: Bosch, Florensis, G. Wurm, Greenworld, Hamson, Heinje, Heissner, Hörmann, Ikono, Karasek, Otto Wilde, Rabensteiner, Segway czy Vondom, po raz pierwszy zdecydowały się na udział w spoga+gafa 2022.

Nowa aranżacja hal w części meblowej składający się z pawilonów 3.1, 11.1 i 11.2 oraz pawilonu 10.2, gwarantuje wysoką frekwencję zwiedzających we wszystkich pawilonach meblowych co sprawia, że spoga+gafa 2022 stają się największymi targami mebli ogrodowych i dekoracji na świecie. Wyjątkowe wydarzenie w 2022 roku pop-upowe wydarzenie „Dom spotyka spoga+gafa”, dedykowane światu wyposażenia wnętrz, wzbogaca segment meblowy spoga+gafa. W związku z tym meble wewnętrzne i zewnętrzne będą wystawione razem w hali 4.2. Wydarzenie pop-up umożliwia sprawne zamawianie w najlepszym możliwym czasie dla kupujących i dealerów, którzy oferują swoim klientom zarówno meble zewnętrzne, jak i wewnętrzne, i którzy chcą zamówić oba w jednym miejscu.

Zgodnie z przewidywaniami, udział wystawców z Azji stoi pod znakiem zapytani ze względu na obowiązujące w Azji przepisy dotyczące wjazdu i wyjazdu. Producenci azjatyccy posiadający europejskie filie będą jednak stanowić integralną część targów i podobnie jak ich konkurenci na całym świecie, również wykazują zainteresowanie dodatkową powierzchnią wystawienniczą.

Program wydarzenia spoga+gafa wyznacza nowe akcenty, jak chociażby program wykładów, który wyraźnie koncentruje się na aktualnych wyzwaniach branży (słowa kluczowe: łańcuchy dostaw, eCommerce). Specjalne wydarzenia podkreślające poszczególne produkty obejmują Bulwar Pomysłów i Outdoor Lifestyle Trend Show z jego głównymi tematami: Zrównoważony rozwój, Urbanizacja, Srebrne Społeczeństwo i Indywidualizacja. Po raz kolejny w tym roku wystawcy z najlepszymi nowinkami sezonu mogą wziąć udział bezpłatnie. Zarówno wystawcy, jak i goście są zaproszeni do wzięcia udziału w nowym programie wieczornym w Rheinterrassen. Tutaj wystawcy BBQ będą aktywnie prezentować się innym segmentom wystawców i ich zaproszonym gościom, decydentom handlowym wszystkich branż.

Motto targów – „Zrównoważone Ogrody” ma obecnie szczególne znacznie. Z tego powodu podczas wycieczek z przewodnikiem po całym terenie zostaną zaprezentowane produkty i rozwiązania, które wspierają ogród w jego drodze do bardziej zrównoważonej egzystencji.

Branżą ogrodniacza z niecierpliwością oczekuje na uruchomienie całorocznej platformy cyfrowej spoga+gafa, która 365 dni w roku będzie przedstawiać sobie produkty i ludzi, a tym samym zwiastuje rozpoczęcie procesu zamawiania. Wstępna faza testów i zapytań o potrzeby zakończyła się sukcesem i spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród wystawców i handlu – szczegóły zostaną podane wkrótce.

mat. Koelnmesse

Top