FAKRO na targach BUDMA 2022 Targi, konferencje, imprezy branżowe Tegoroczne Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA to wyjątkowy czas i jedno z najważniejszych miejsc spotkań producentów, dystrybutorów, architektów i wykonawców. Firmy branży budowlanej, po czasie pandemii i wprowadzonych obostrzeń, mogły w końcu po raz kolejny spotkać się na tak ważnym wydarzeniu, nawiązać relacje biznesowe i zaprezentować swoją ofertę. W tym roku BUDMA, jubilatka, obchodziła swoje 30lecie. Stało się! Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, targi BUDMA ponownie otworzyły swoje drzwi dla wystawców i zwiedzających. Podczas uroczystego rozpoczęcia poza Zarządem grupy MTP, obecni byli także przedstawiciele Sejmu i Senatu, przedstawiciele władz i administracji państwowej, przedstawiciele związków i organizacji branżowych, media, architekci i inwestorzy oraz licznie zebrani wystawcy. Innowacyjność, dynamika rozwoju, promocja produktów i nowości oraz kreowanie nowoczesnych rozwiązań to właśnie te wartości, które przedstawiane podczas targów BUDMA mają siłę i moc. To szczególny czas dla branży budowlanej, będącej kołem zamachowym polskiej gospodarki. Podczas inauguracji nie zabrakło wyjątkowych nagród, którymi są Złote Medale MTP 2022. Firma FAKRO otrzymała tę nagrodę za nową linię okien GREENVIEW, która ma swoją premierę właśnie w tym roku. Złoty Medal MTP 2022 to uznanie i prestiż dla najlepszych i wyjątkowe wyróżnienie, potwierdzające wysoki poziom innowacyjności produktu, dodatkowo potwierdzony opinią ekspertów. Złoty Medal przyznawany jest tylko tym produktom, które wyróżniają się na tle konkurencji wysoką jakością oraz walorami estetycznymi, technologicznymi i użytkowymi. Już pierwszego dnia okno GREENVIEW cieszyło się dużym zainteresowaniem. Perfekcyjnie wkomponowane w pełne roślin, zielone stoisko FAKRO prezentowało spójną wizję ekologicznego podejścia do projektowania. Nowa linia okien dachowych GREENVIEW to nowy standard na nowe czasy. To spojrzenie na potrzeby obecnych i przyszłych pokoleń. Okna GREENVIEW to najwyższe standardy funkcjonalne i estetyczne z dostosowaną do zmieniającego się klimatu wysoką energooszczędnością oraz parametrami odporności, gwarantującymi bezpieczeństwo w obliczu gwałtownych zjawisk pogodowych. To okna zaprojektowane z myślą o ekologii i gotowe na wyzwania przyszłości. „Pandemia spowolniła czas, postawiła przed branżą budowlaną bardzo duże wyzwanie. Musieliśmy zmierzyć się ze zmianą cen surowców, problemami z ich dostępnością oraz wydłużonymi terminami dostaw. Przede wszystkim jednak zmuszeni byliśmy przenieść relacje biznesowe do Internetu, a to stało się dużym utrudnieniem, ponieważ kontakty z naszymi klientami i partnerami są dla nas jednym z ważniejszych aspektów naszej działalności. Wykorzystaliśmy jednak ten czas w pełni. Powstało mnóstwo nowych pomysłów, pracowaliśmy nad nowym sklepem internetowym i przede wszystkim nad doskonaleniem naszej oferty. Dzięki temu na tegorocznych targach BUDMA pokazaliśmy naszą nową linię okien dachowych GREENVIEW. Jesteśmy bardzo dumni z tej premiery.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO. Kolejny dzień intensywnych spotkań i owocnych rozmów biznesowych za nami. Kulminacyjnym punktem była konferencja organizowana przez FAKRO dla dziennikarzy, architektów, partnerów oraz organizacji branżowych. Na konferencji „Okna dachowe GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy” zaproszeni goście otrzymali symboliczny las w słoiku oraz częstowani byli zielonym smoothie, aby już od wejścia poczuć klimat eko i życia w zgodzie z naturą. Prowadzący konferencję Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO, przedstawił trendy branży budowlanej 2022 i położył nacisk na filozofię GO GREEN, w zgodzie z którą projektowane i produkowane są produkty firmy. Gościem specjalnym konferencji był ambasador marki architekt Robert Konieczny, który opowiadał o swoich najważniejszych projektach, z naciskiem na aspekty zielonego projektowania. Padło kilka słów o minimalistycznej architekturze, wpisanej w naturę. Doskonałym przykładem był projekt architekta „From The Garden House”, który nagrodzony został przez Archello jako najpiękniejszy dom w Polsce – best of 2021. Opowieść o tym domu poruszyła nie tylko samego architekta, ale także spotkała się z dużym zainteresowaniem przybyłych gości. Nie zabrakło także pytań i rozmowy na temat termomodernizacji i renowacji budynków. Rozważano jakie są perspektywy udziału architektów w projektach renowacji już powstałych budynków. Ten rok jest wyjątkowy dla grupy MTP, ponieważ przypadła w nim 30 edycja targów BUDMA. Z tej okazji Wiceprezes grupy MTP, Filip Bittner, wręczył dla FAKRO statuetkę 30lecia targów. To wyjątkowe uznanie i ukłon w stronę firm, które od lat pojawiają się na targach jako wystawcy. „Obecność firmy FAKRO na targach ma dokładnie taką samą historię, jak same targi poznańskie BUDMA. Wspólnie tworzyliśmy ten rozwój od samego początku, tym bardziej cieszymy się, że na nasz trzydziesty udział został uhonorowany statuetką 30lecia targów BUDMA. To dobre podsumowanie wspaniałej historii i bardzo dobry punkt wyjścia do jeszcze lepszej przyszłości. Targi BUDMA pozwalają dziś, jak zawsze, na budowanie relacji i potwierdzanie jakości eksponowanych produktów. Pozwalają nam również na stworzenie komunikacji, którą udostępniamy w Internecie osobom, które byłyby na targach, gdyby nie ograniczenia pandemiczne. Słowa uznania i podziękowania, które dzisiaj usłyszeliśmy z ust przedstawicieli Zarządu MTP potwierdzają jak ważnym ogniwem w rozwoju branży budowlanej są liderzy rynku i ich stale rozwijająca się oferta.” – mówił Paweł Dziekoński, Wiceprezes FAKRO, który osobiście odebrał statuetkę podczas uroczystego otwarcia konferencji. Ponadto FAKRO, jako główny sponsor turnieju budowlanego „Złota Kielnia”, z przyjemnością obserwowało uczniów szkół ponadpodstawowych w ich zmaganiach. Jako partner zawodu Dekarz, firma przygotowała zadanie dla uczestników. Uczniowie mieli za zadanie wykonać ciepły montaż okna dachowego. Poradzili sobie wspaniale. FAKRO zawsze chętnie wpiera młodych dekarzy na drodze ich rozwoju. Drugi dzień targów potwierdził istotę realnych spotkań podczas takich wydarzeń. mat. FAKRO