Nagrody i wyróżnienia narzedzia i elektronarzędzia
Wybierz dział
Narzędzia akumulatorowe Elektronarzędzia Narzedzia ręczne Narzedzia ogrodowe Narzędzia dla majsterkowiczów Narzędzia samochodowe Narzędzia pomiarowe Narzędzia pneumatyczne Narzędzia dla instalatorów BHP Akcesoria Agragaty prądotwórcze




Menu narzędzia-elektonarzędzia
NEO - Nagroda Brand Identity Grand Prix 2012

NEO
Nagroda
Brand Identity
Grand Prix 2012




Podczas uroczystej gali, która odbyła się 11 grudnia w Mediolanie wręczono nagrody Brand Identity Grand Prix 2012. Jednym z laureatów została polska marka narzędzi ręcznych – NEO.

NEO - Nagroda Brand Identity Grand Prix 2012 Narzędzia NEO od wielu lat cieszą się rosnącą popularnością wśród użytkowników profesjonalnych, którzy cenią ją za wysoką jakość oferowanych rozwiązań. Bardzo dobry produkt potrzebował silniejszej i nowocześniejszej identyfikacji, która podkreślałaby jego atrybuty. W efekcie wielomiesięcznych prac jesienią 2012 Grupa Topex zaprezentowała nową odsłonę wchodzącej w skład jej portfolio marki NEO. Stworzona przez czołową agencją brandingową Dragon Rouge identyfikacja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem zarówno wśród konsumentów, jak i międzynarodowych autorytetów designu. Świadectwem tego jest przyznanie marce NEO pierwszej nagrody w kategorii „Corporate and Brand Identity" na międzynarodowym festiwalu designu – Brand Identity Grand Prix. – Nagroda w prestiżowym plebiscycie, jest z pewnością powodem do dumy. NEO - Nagroda Brand Identity Grand Prix 2012 Poddanie naszej wielomiesięcznej pracy pod ocenę grona międzynarodowych specjalistów, to przede wszystkim kolejny krok w budowaniu silnej polskiej marki na rynku międzynarodowym. Pierwsza nagroda w Mediolanie w kategorii „Corporate nad Brand Identity” to potwierdzenie, że stworzyliśmy markę, która na poziomie produktu i wizerunku jest w stanie skutecznie konkurować z  silnymi markami zagranicznymi – podkreśla Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex.

Proces zmiany identyfikacji Grupy Topex i podlegających jej marek to jeden z największych rebrandingów polskich marek przeprowadzanych w ostatnich latach. Dotyczy on aż trzech marek jednocześnie, a swoim zakresem obejmuje ok. 2500 produktów oraz ponad 4000 punktów sprzedaży. Planowana data zakończenia procesu to koniec 2014 roku.





mat. NEO